Den internasjonale AIDS-dagen i Iquitos

1. desember er den internasjonale AIDS-dagen. Bente forteller om hvordan markeringen foregår i Iquitos:
I dag er det den internasjonale dagen for markeringa av kampen mot HIV/AIDS. Det blir ogsá markert i Iquitos og spesielt her pá La Restinga. Denne morgonen har alle fátt róde AIDS-slóyfer og ha pá seg og vi har laga kort med diverse slagord for á forebygge at menneske blir smitta. Som f.eks: "¿Yo condón, tu con quien?", min favoritt. Det var ein av dei snillare utgavene. Det er fórste gongen eg har sett smáungar skrive sá vulgaere slagord for á oppfordre folk til à bruke kondom.
[...]
For nokre dagar sidan kjente eg ein baby sparke i magen pá ei 13-ár gammal jente. Det var ein blanda og rar fólelse. Samtidig som eg var kjempeglad for at babyen var frisk og har blitt sá stor at han kan bevege seg, kom eg til á tenke pá kva framtid jenta og babyen kjemt til á fá. Heldigvis fár jenta hjelp her pá La Restinga og guttane hjelp ho á laere om fosterutvikling og korleis babyar blir til- Ganske elementaert, men ho har aldri laert det fór. Denne delen av undervisninga er ikkje vektlagt i Peru og seksualundervisninga er generelt dárlig. Det heng ikkje heilt pá greip samanlikna med kor tidleg ungar er seksuelt aktive her. Det er ein heilt annerledes virkelighet her nede. Háper de er med og stótter kampen HIV og AIDS, báde i dag og andre dagar.

Les mer: Bentesida

0 kommentar(er):

Legg inn en kommentar