Hanne i La Paz: Julaften i Bolivia

Morgenen begynte med en helt normal frokost, det vil si en stor tallerken med sjokoladegryn, sjokolademelk og to harde rundstykker. Vi snakket litt med Claudia om når kirken begynte og hun sa at vi skulle dra om ca 30 min. Ikke noe problem. Vi gikk ned til hulen vår hvor vi for det meste oppholder oss og fant fram pent kirke tøy og juleevangeliet. Etter at vi hadde kledd på oss begynte vi å lese juleevangeliet. Da jeg hadde kommet halvveis i Lukas, kom den ene tjeneren vår og sa at det var en telefon til Hanne. Jeg ble helt i ekstase og tok til tid å ta et ekstra blikk i speilet før jeg tok telefonen. Man vet jo aldri. Det var Claudia. Hun sa at de allerede var i kirken og lurte på hvor vi var. Jeg fortelte henne at vi satt og ventet på dem. Vel, det ente med at vi tok en taxi ned til kirken. Noe som vi ikke hadde råd til!

Les mer

0 kommentar(er):

Legg inn en kommentar