Sør-Amerika siden sist

Her kommer en oppdatering på hva som har skjedd på Sør-Amerika-bloggene siden sist.

I Santa Cruz planlegges det ferie, og omstruktureringer på senteret betyr nye oppgaver for Act Now-erne. Steinar skriver:
I dag kom jeg tilbake fra min første hele uke på aldean. Som jeg skrev i forrige blog har vi forandret systemet noe. Vi har fått mere ansvar og jeg har nå jobbet en hel uke. Det har vært en særledes interessant uke. Ikke minst har det vært utfordrende. Victor og jeg, som tidligere har vært mer eller mindre assistenter og storebrødre, har denne uka hatt hovedansvaret for de ti eldste gutta på aldean (12-15åwww.r). Som i alle slike situsasjoner har gutta selvfølgelig sjekket ut grenser til sine nye overordnede. Det faktum at argumentering på spansk ikke helt funker enda har ikke gjort situasjonen lettere.

Les mer

Stine i Lima har lagt ut bilder fra mødresenteret:


Les mer

Jentene i Iquitos har vært på utflukt:


Les mer

0 kommentar(er):

Legg inn en kommentar